perjantai 15. marraskuuta 2013

Ikuisuusprojekti etenee..

Neliöitä, paljon. Mitä tästä tulee? Mitä veikkaatte? 

(Hei, ja älä sinä Elluseni kerro, ku kerran tiiät mun ihmehommani aina...)

Aloitin tän jo heinäkuussa. Ehkä se joskus valmistuu. Se oli jo kauan korissa mytyssä, koska inspiraatio (ja aika) oli kortilla, kerta kaikkiaan. Nyt se on kokoamisvaiheessa. 



Huomenna mennään siskon kanssa kädentaitomessuille. Huisin kivaa. Mä oon arponu ja arponu, että mennäkkö vai eikö mennä.. kun rahatilanne on ihan surkia ja tuollahan on houkutuksia tälläselle kahelille vaikka kuinka. Päätettiin kuitenkin mennä, koska me vaan halutaan! (Ja kun sain kerran siskosta hyvää seuraa!) Miehelle perustelin (joo, mun pitää aina perustella kaikki, ihan vaan omasta mielestäni) että nää on mun pikkujoulut. Muihin pikkuinen söpö takiainen mua ei päästä.. iltamenot on pannassa vielä pitkään, jos pojalta kysytään.. ;)

Nyt lähden jouduttamaan tuota em. projektia ja paria muutakin.. tähtijuttuja... ;)

2 kommenttia:

Niinu kirjoitti...

Pitäkää hauskaa;me oltiin jo tänään!Rahat meni,mutta kivaa oli...tosin lämpimästi suosittelen ottamaan omat eväät...

Elina kirjoitti...

Hyvä sinä!!! Kyllä tuosta vielä valmis tulee.