tiistai 18. marraskuuta 2014

Viime viikolta. Ihan paras postipäivä!!

Yleensä posti tuo vain laskuja ja mainoksia, tiedättehän. Pari kertaa kuussa toki laatikkoon kolahtaa myös piristävä Kotivinkki, jota olen jo vuosia tilannut.. ja satunnaisesti Kotivinkin lukijapaneelin kautta palkinnoksi saatuja lehtiä, kuten ihana Unelmien Talo ja Koti. 

Mutta viime viikon alussa sainkin jotain ihan muuta. <3


Postilaatikossa odotti kaksi kirjekuorta. Niitä olin jo osannut odottaakkin, mutta huikee tunne kyllä, kun molemmat kolahti samana päivänä boksiin. 


Toinen kirjekuorista oli maailman ihanimmalta Ellulta. <3 Narisin tässä muutama viikko sitten villaskukkieni kulahtaneisuudesta ja marttyyriyden huippuna tuskittelin, että pitäis varmaan opetella kutomaan itse villiksiä.. No ystäväiseni sitten joutui siinä paljastamaan, että oli mulle suunnitellut villasukkia lahjaksi.. ja nyt onnistuin sitten paljastamaan suunnitelmat etukäteen. No se puoli tässä oli, että pääsin vaikuttamaan sukkien väriin ja pituuteen. Halusin pitkät sukat.. ne on ihania! Netistä katseltiin malleja ja olin kovin hankala asiakas, kun musta kaikki oli vähän ihanaa, mutta sitten toisaalta ja kuitenkin... 

Pääsi tuo kuitenkin yllättämään, koska paketista löytyikin myös pienemmät töpöttimet meidän poikaselle! Ja niissä on ihania pöllöjä!!! Kuvasta ei oikein saa selvää, mutta katsokaas tuon oikeanpuolimmaisen pikkuvillasukan vartta.. nuo napit on pöllön silmät! Ihanat!!! Kuoreen oli sujahtanut myös YrttiAitan huulivoide, joka näissä kuvissa ei näy.. (otin kyllä kuvan koko setistä, mutta innostuksissani oon vatkannu kameraa vissiin niin paljon, että mitään selvää kuvaa niistä ei ollut.. :D) Ja sainhan mä keltaisen irtoraidankin, kun yks toisaalta-toisaalta pohdinta oli, haluisinko keltaista vai vadelmanpunaista.. todettiin kuitenkin, että keltainen ei oo sit lopulta ehkä niin paljoo mun väri. ;D 



Paketissa oli myös ihana kortti! Toivottavasti näätte pienen präntin. <3




Toinen paketti (sori, huono kuva)  tuoli House of Simone -tuotemerkin takana nahkasta taiteilevalta Pialta. Muutama viikko sitten HoS julkisti uuden nahkanyöristä taiteillun korusarjan Facebookissa, mutta kaipaili sarjalle nimiehdotuksia. Parhaalle nimiehdotukselle tämä upeiden luomusten kädentaitaja lupasi koko korusetin palkinnoksi. 

Minäkin sinne naputtelin sanan "Kieppi" ja en ollut uskoa silmiäni, kun sain ilmoituksen, että juuri Kieppi tulee olemaan uuden korusarjan nimi. Ja näin saapui setti Kieppejä meikäläisen postilaatikkoon. 



Erityisesti ihastuin näihin isompiin korviksiin! Näistä tuli mun yhet lempparit. Mähän tykkään kaikista roikkuivista korviksista kovasti.. Myös kaulakoru on tosi kiva, vaikka aluksi tuntuikin, että on turhan yksinkertainen.. Sillä saa kivasti vähän rokkia asuun ja kaulassa näyttääpi huikeesti paremmalta ku tuossa kuvassa.. 

House of Simonen koruja voi ostaa täältä: Klik
Ja HoS löytyy myös facebookista: Klik



Ja arvatkaa mitkä jalassa mää teputan täällä koko ajan. :) Mua vähän kyllä huolettaa, kuinka nopeesti nää ihanuudet kuluu. Mähän oon ihan megakova villasukkien käyttäjä. Kotona mulla on AINA villasukat.. (paitsi kesällä, jollon oon avojaloin tai mulla on varrettomat sukat) 

Ja näitä et voi tilata mistään kaupasta, joten en laita mitään Klik -juttua. En edes tekijän yhteystietoja.. vaikken mää tiiä, jos se tekiski ku tarpeeks ruinais ja maksais.. ;) 

PS: Kohta olis arvonta, arvaa miks? Siitä lähipäivinä. 

3 kommenttia:

Syvältä.Sanna. kirjoitti...

Nuo nahkakorut on aivan mahtavat! Ja suloiset villasukatkin!

Unknown kirjoitti...

Syvältä. Sanna: No niin on, tosi ihanat nahkakorut.. mutta HoS -tuotemerkillä on myös aivan huikeita nahkakukkakoruja.. oletko nähnyt ne? Käy ihmeessä tutustumassa tuolla Punomon nettikaupassa.

Ja villasukat on ihan mun lempparit. Tultiin just ulkoa ja ensimmäinen operaatio (itsensä ja poikasen ulkovaatteiden riisumisen jälkeen) oli nakata tavalliset sukat nurkkaan ja vaihtaa nää ihanuudet jalkaan! :)

Elina kirjoitti...

Haahaa, siinäpä oot sitten, jos kulutat sukkas puhki! Mitäs käytit niin ahneesti. Ei vaan, toivottavasti kestävät ja pysyvät hyvän näköisinä. Toisinaan tuo seitsemän veljestä lanka tahtoo nyppyyntyä aika pian, joskus se taas kestää nättinä vaikka kuinka kauan. Että ei voi tietää.

Ja huulivoiteen merkki oli Yrttiaika, ei Yrttiaitta. Aloitteleva yritys (taikka osuuskunta, mutta yrityshän se on sekin). Häätyy vähän mainostaa, kun on tuttu tuo huulivoiteen valmistaja. Nettisivut löytyy: http://www.yrttiaika.fi/