tiistai 30. huhtikuuta 2013

Löydöksiä kirppikseltä ja roikkuvia korvalehtiä

Joskus, huppistaheijaa, varmaan kuukausi sitten kävin Tampesterin radiokirppiksellä. (Kävin siellä kyllä eilenkin, mutta ei sieltä mitään tarttunut mukaan).

Tämmöiset mää sieltä sit nappasin Hinta oli yhteensä muistaakseni 5e:



Tuollasen soman yrttiruukun.. Rakastan kaikkia tommosia peltihässäköitä.. Eri asia, saanko tuohon ikinä mitään kylvettyä.. :D Tuo asia sen alla on tyhjä tuikku.. laitoin sen avulla vaan tuon keulimaan, että näkyis paremmin.

Ja sitten mun mielestä ihan huippulöytö oli tuommonen pieni vitriini, jossa oli taustalla pehmuste ja tuollanen verkkomainen kangas.. Oon miettiny pitkään, mihin törkkäisin mun korvikset roikkumaan.. ku oon nyt viime aikoina mieltyny kaikenlaisiin roikkukorviksiin..  Ja tsadaa. Tää tuli vastaan, että pong! Tuo väri on ehkä vähän tympee, mutta toisaalta se sopii meiän vessan tasolle.. ehkä päälystän tai maalaan tuon joskus jollain, ehkä en.

Ja mun ihan lempparit pitää nyt mainita!!!

Mun iki-ihanat nahkaiset korvikset. Tuommoiset tammenlehden näköiset. Kevyet ja näyttävät ja hauskat. Nämä on valmistanut House Of Simone- tuotemerkin takana luuraava käsityöläinen, jonka työtilat ja myymälä löytyvät Tampereen Kehräsaaresta, Design Tuunaamosta. Sieltä löytyy kovin paljon kaikkea hienoa.. Samalla shoppailureissulla nappasin mukaan myös pitsin ja nahkan yhdistävän rannekkeen, joka on myös makia. 

Jos punaiset korvalehdet kiinnostaa, niin TÄÄLTÄ näyttääpi saavan saman yrittäjän kätten tuloksia. ;)

Ja pst... mulla on siis vielä tuolla vitriinissä vihreäkin nahkakorvis. Ne oli joskus ennen mun lempparit, mutta toinen tipahti junamatkalla Helsingistä Tampereelle. Yhtä en osaa käyttää. :( Mutta en raaski siitä luopuakkaan.. Ne korvikset ostin joskus aikoja sitten Hämeen keskiaikamarkkinoilta.. todennäköisesti eivät ole saman tekijän tuotteita. 


2 kommenttia:

Korustamo kirjoitti...

Tosi hyvät löydöt ja hintakaan ei päätä huimaa:)

Sanna kirjoitti...

Voithan sä joskus laittaa toiseen korvaan punaisen lehden ja toiseen vihreän :)