lauantai 7. marraskuuta 2015

Kylmempiin keleihin, jotain ostoksia ihan itselle!

Mä olen nykyään aika huono osteleen mitään itselle. Jos jotain ostan (ruokakuorman lisäksi) ne on yleensä jotain ihanuuksia lapsille (näin tässä vaan sitten kävi....) ja useimmiten nekin ovat löytöjä kirppikseltä. Tää on myös ihan periaatteellinenkin juttu. Mua ahdistaa kamala jätemäärä ja turha kuluttaminen hikipajoissa tehtyihin juttuihin.

Poikkeuksellisesti shoppailin itselleni nyt syksyllä kuitenkin ihan uutena  Kappa ahlilta mustat farkut ja Nansolta paidan. Nytpä vielä ostin vähän "asiallisemmat" talvivarusteet päälleni ja käsilleni.


Yleensä hiihtelen pitkin poikin rakkaan siskoni ja parhaan ystäväni tekemissä tamineissa; Neulotuissa ja virkatuissa "hippi"pipoissa ja lapasissa. Jostain syystä nyt kuitenkin tykästyin tapojeni vastasisesti tuollaisiin vaalean ruskeisiin ja järkevän näköisiin asusteisiin. Onkohan musta tulossa vanha? :D 



No ei sentään niiin vanha. Uusi ystäväni tekaisi mulle pyynnöstäni näin ihanan kettupipon! Tää on trikoota ja sopii näille vähän lämpimimmille marraskuun keleille.. (mikä talvi?). Ketuthan on mun suursuosikkejani! 

Mä haaveilen myös uusista kengistä ja ristiäisiin olis kiva löytää mekkokin. Todennäköisesti meen kuitenkin vanhoilla kamppeilla, koska epäilen etten saa aikaiseksi lähtee shoppaileen tässä muutaman viikon aikana. 

Ei kommentteja: