perjantai 1. marraskuuta 2013

Avainkoru lahjaksi mummolle

Mummoni täyttää vuosia. Huomenna jo, ja minä taas myöhässä postin kanssa. Juhliin emme pääse, välimatkaa kun on tuollanen 600km. Mietin, mitä lähettäisin.. en oikein ole hyvä lahjojen hankinnassa. Päätin sitten tehdä jotain itse. Tässä siis "koru" jolla on funktio.. 
Yritin mätsätä värejä niin, että ei tule mitään riemunkirjavaa, muttei liian nöpöstiinan pastelliakaan. Mä kyllä ihan tykkään tästä lopputuloksesta. :)
 


Ja korttikin sitten mätsäs värimaailmaan. Aika jee! :) 


Voi, olispas mukava ehtiä tehä noita koruja enemmänkin. Tarttisin ittellenikin muutaman.. ;) Aiemmin kirjottelin niistä vaaleanturkooseista korviksista ja rannekorusta... no eihän ne mun ristiäispäivän koruiksi sitten passannu kun muistin, että mulla on harmaa mekko, jossa violetteja somisteita.. ja turkoosi... no ei tod. sovi siihen settiin. Menin sitten ja lahjoitin koko turkoosin koruvalikoiman sille veljen tytölle, jolle alun perin tein ne turkoosit sydänkorvikset. Se kerta tykkäs niistä muistakin.. :) On se mukava, kun pystyy jollain pienellä ilahduttaan nuita nuoria. :)




4 kommenttia:

Elina kirjoitti...

Mää täälä taas terve! Sulla on kyllä jotenkin kivempi tyyli tehä koruja ku mulla. Tykkään.
Kävin hantvärkkärimessuilla (joilla viime vuonna sun kans) ja sain kyllä vähän koruinspiraatiota PS Designin koruista. Mutta jotenkin tuo neulominen vetää nyt puoleensa enempi kuitenkin.
Ai niin, se lastensairaalan hyväksi koruja kauppaava tyttö oli tienannut sairaalalle jo melkein 16 000€! Ihan mahtavaa!

Unknown kirjoitti...

Terve,terve! Kivaa, kun Ellu olit taas ja kommentoit! :) Sää oot mun uskollinen kommentoija!

Voi, minäkin olisin halunnu Hantvärkkärimessuille! Ne oli ihanat jä lämminhenkiset. Mä kyllä anoin jo vauvasta vapaata aikaa parin viikon päähän, ku on kädentaitomessut pirkkahallissa. :) Ne on kyllä kalliit sikäli, ku on sisäänpääsymaksut ja kaikki, mutta haluan silti sinne. Ja ku kerran mulle lupakin myönnettiin.. daddy saa tehä pojan kanssa miesten juttuja.. ;)

Miten nii mulla on kivempi tyyli? Mää kyllä tykkään sun koruista ihan superpaljon! Ite saan nii harvoin ryhdyttyä.. Tuo kaulanauhajuttu oli vähän sellanen, että aloin eka pujotteleen vaa nuita isompia ja vähemmän pieniä.. mutta sitten siitä tulee liian raskas.. Kuvassa ei kovin hyvin näy, mutta tossa välissä on aina pikkunen mattavaalee helmi ja sit hopeinen ja mattavalkea taas.. Tuo keveyttä sekä ulkonäköön että ihan fyysiseen painoonki.. :D
Seliseli ja silleen. Mua ei vedä neulominen puoleensa. En osaa. :( Enkä viitsi opetella. Ja sienikin on edelleen kesken! :D Mä kyllä kattelin sitä koria, missä se keskeneräisyys on, jo vähän sillä silmällä... ehkä se valmistuu vielä joskus! :D

Joo, mä luin kanssa, että se Korujen tekijä tyttö oli tienannu iha hirveesti sinne sairaalalle. On kyllä melkoisen toimelias teini! Kaikki kunnioitus hälle!

Elina kirjoitti...

Hantvärkkärimessuilla oli nyt kyllä vähempi myyjiä kuin viime vuonna, eikä juuri mitään uusia. Ostin söpösen huovutetun taulun, kun oon niitä käyny joka vuosi ihastelemassa. Nyt lähti viimein mukaan. Napsin kuvan blogiin piakkoin.

Jos nyt jotenkin pitää analysoida, että miksi sun helmeilytyyli on kivempi, niin jotenkin tykkään siitä, että osaat samaan koruun laittaa niin sujuvasti paljon erilaisia helmiä ja silti ne natsaa yhteen niin hyvin. Tässäki nauhassa taitaa olla ainakin yhdeksän erilaista isoa helmeä plus pienet päälle. Mää jos laitan silleen, niin Jari kommentoi, että korussa on liikaa elementtejä. Ja sitten et oo niin kangistunut symmetrisyyteen ku mää. Niih.

Määki haluan kädentaitomessuille! Jotenkin en ikinä saa aikaseksi mennä Oulun messuillekaan.

Sanna kirjoitti...

Ihanan tyylikäs avainnauha! Minäkin tein kesällä mummilleni avainnauhan lahjaksi, se oli vähän rouheempi (Tiimarin puuhelmistä tehty), mutta ilmeisen mieleinen, kun käytössä on :)