tiistai 19. marraskuuta 2013

Liitutaulutarrasta To Do lista.

Sitäpä minäkin ostin. Liitutaulutarraa. Monessa blogissa oon nähny sitä käytettävän ja kovasti on houkutellut.. mulla on yks massiivisempi liitutaulu kyllä jemiksessä varastossa, mutta sille ei oikein tunnu olevan nykyään hyvää paikkaa meillä. Siksipä tuo tarra onkin aika kivaa.. sitähän voi liimata mihin haluaa. :) 

Koska neliskulmainen "tavallinen" liitutaulu-To Do- lista on jo niin tehty, oli pakko keksiä tuohon jotain omaa idistä.. teimpä siitä sitten tuollaisen valuvan version.. Eli leikkasin alareunan sen näköiseksi, että maali vähän lerpottaa miten sattuu ja leikkelin sitten pisaroita, jotka liimasin tuonne alle. :) 




Ei muutes oo vaikee toteuttaa tuota listalla olevaa asiaa.. tai ainakaan epämieluisaa. ;) 

Tosin listalla on nyt jo aikas monta ihan jotain muunlaista muistettavaa..  grillin pesusta keittiön laatikoiden siivoomiseen... 

p.s. Sori tosi huonot kuvat. jäk.


3 kommenttia:

Syvältä.Sanna. kirjoitti...

Hauska idea tuo valuva alaosa!

KotiKeiju kirjoitti...

Kiva idea tuo liitutaulutarra. En ole tähän aiemmin törmännytkään.
Blogissani on sinulle haaste :)

Unknown kirjoitti...

Syvältä.Sanna: Joo, tykkään itekkin. Salvador Dalin valuvat kellot on myös mun mieleen.. ;)

KotiKeiju: Oho, olet välttynyt liitutaulutarra-propagandalta.. mä oon törmänny jo monessa paikkaa niihin.. :D Ja pakkohan sitä oli itellekki saaha! Muutama idea on tuosta vielä korvan takana... onneks rullassa oli 2 metriä!! :D
Ja mahtista, mä tartun haasteeseen tässä joku päivä. Kivaa, että mut on haastettu!! Kiitos!