torstai 18. joulukuuta 2014

DIY joulukalenteri -Luukku 18- Suolalyhty valmiina ja kuuulumisia

Heipähei. En tiedä onko kukaan huomannut, mutta tää mun jullekalendeeri ei oo päivittynyt ihan siten ku piti. Mun vakaa tarkotus oli puskea ajastuksella aina useampi viesti kerralla, joten ne ilmestyis joka päivä. Sitten mulla loppu aika ja sitten insipis.. ja alko ahistaa koko homma.. :D Eli ei taida olla mun juttu järkätä tämmöstä haastetta itselleni. 

Muutenkin tuntuu olevan aika minimaalisesti aikaa istua koneella. Pikkumies on taas niin vilkkaalla mielellä, että tarvii järjestää sille ohjelmaa ja ulkoilua ja paaaljon läsnäoloa. Ja kämppäkin on ku räjähdyksen jäljiltä.. pitäis raivailla täälläkin. Ja kaikenlaiset aloitetut ja aiotut tonttutyötkin on vaiheessa ja pahasti. :/

Katotaanpas kuitenkin, miltä mun suolalyhty nyt näyttää!!



Aika ihanalta.. eikös? Tuo on nyt ollut keittiön pöydällä aina aamuisin ja iltaisin palamassa... tosi kauniin valon heijastaa tuo suola. Lempeän ja lämpöisen. 



Katsotaan, mitä mä tänään saan duunattua.. tuleeko tänne vielä luukkuja vai ei. :) Mutta näpertelyt jatkuu, sellaseen tahtiin, ku musta itestä tuntuu. Ja miten ehtii säätää. :) 

Enää kuusi yötä jouluun. 


2 kommenttia:

Nanette kirjoitti...

Täältähän löytyi taas vaikka mitä ihanaa nyt kun vihdoin ehdin istua blogeja lueskelemaan!
Kaikkea kivaa oot taas puuhastellut :) Mä oon vaan hösöttänyt :P Mutta josko nyt rauhoittuisi,kun joulu alkaa olemaan ohi..
Rentouttavia päiviä sinne!

Unknown kirjoitti...

Hih, nää mun ihanat vaan jäi vähän vaiheeseen. :D Hösötykseksi se meni minullakin.